2014 m. gruodžio 11 d., ketvirtadienis

Mano pelėdos

Kiti pasako — liūdnas aš,
pavaikščiojęs po savo dalią,
tačiau man neatrodo taip —
sugniaužęs akmenį į saują
laikau kaip įžadą,
kad moku kautis.
Ir baimė aplenkia mane,
kuomet ūmi sekundė atsiranda,
kuomet ne laikas klaust – kodėl?

Akmuo pakyla vieversiu į dangų
ir Marselietę giedam.

Net nežinau,
kodėl man priekaištai tokie?
O jeigu kas nežinot, kad akmuo
prie kritusių kovoj liūdėti moka —
atleiskite, prašau...

man čia patiko tas akmens panaudojimo universalumas, - 
perskaitęs parašė Tom Kom Potas

**********************************

   Ir šiaip ir anaip bandydamas ir nieko geresnio nesugebėjęs, stabtelėjau prie „mano pelėdų“, kur tikiuosi daugiau kasdienybės. Galbūt protingiau būtų, jeigu kažką naujesnio atversčiau parasidėjus Naujiesiems.  Ne taip toli, panosėje jau, betgi man kiekviena diena kaip Nauji Metai.
Gal tebūnie taip, kaip dabar  atsiranda.  
  Beje, kokia šiandien diena?
  Gera diena, šilta. Nuo -1 iki +1, rytoj dar šinčiau. Iki+3, bet dienos trumputės, aptemusios.
O kiti nū dienos parametrai:   

12
PENKTADIENIS
Joana Žaneta Gilmintas Vaingedė Dagmara Žana
Šaulys (11.23-12.22) - Arklys - 346 / 50


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą